Shop Mobile More Submit  Join Login
catch me if you can by venomxbaby catch me if you can by venomxbaby

♥ Info


The boys goofing around. Swarovski seems a bit scared of the little guy lol.

ииииииииииииииииииииииииииии

♥ Credits


Zelkova Ragdolls [link]
Е Element Photo [link]

ииииииииииииииииииииииииииии

love,
elina
Add a Comment:
 
:iconliffae:
Liffae Featured By Owner Feb 19, 2012  Student General Artist
Swarovski (expensive name :heart:) is really... long :D And this looks like a lot of fun :D
Reply
:iconvenomxbaby:
venomxbaby Featured By Owner Feb 19, 2012
yeah, the name was supposed to match his champion show breeding :] they are definitely a handful sometimes..
Reply
:iconliffae:
Liffae Featured By Owner Feb 20, 2012  Student General Artist
How many cats do you keep? There's so many in your gallery... Can't count >.> Champion show breeding?
Reply
:iconvenomxbaby:
venomxbaby Featured By Owner Feb 20, 2012
i breed purebred Ragdoll cats, that's why it looks like so many lol. i sell the kittens. yeah he won a few shows, he has very nice lineage.
Reply
:iconliffae:
Liffae Featured By Owner Feb 23, 2012  Student General Artist
Woooow. You sound so professional. No wait, you are professional. I bow to thee, mistress.
Reply
:iconvenomxbaby:
venomxbaby Featured By Owner Feb 24, 2012
lol, i had no clue about this stuff a year ago. it can all be learned, nothing too difficult to understand if you're passionate about it.
Reply
:iconliffae:
Liffae Featured By Owner Feb 28, 2012  Student General Artist
:O I'd better start learning then. Dunno if I have the resources to, though ^^; I'm curious as to why you decided to take up photography.
Reply
:iconvenomxbaby:
venomxbaby Featured By Owner Mar 12, 2012
why, you don't have photoshop? i started doing wedding photography with my husband back in 2008, and then expanded into other subjects from there. fell in love with it as soon as i got a nice camera in my hands. then i went to a horse show and uploaded some of the pics as stock, and people started using them. i realized how annoying it was that there weren't really any rare colors or breeds available as stock, since those were my favorite to manipulate. and then i decided to pursue stock photos and to get the rare colors/breeds and overall really nice horses available to artists.
Reply
(1 Reply)
:iconforbidden-feline:
Forbidden-Feline Featured By Owner Feb 13, 2012  Hobbyist General Artist
Haha. So adorable. I love the action shot you captured. The little kitten looks so innocent too. Lovely pic ^^
Reply
:iconvenomxbaby:
venomxbaby Featured By Owner Feb 17, 2012
yeah i know :P thanks
Reply
:iconlusterrox:
lusterrox Featured By Owner Feb 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
Haha this is adorable!
And I just saw the new kittens! Congratulations! They are to die for :)
Reply
:iconvenomxbaby:
venomxbaby Featured By Owner Feb 13, 2012
thank you! i cant wait until they are bigger for pictures. yeah, i especially love the tabby ones. never see those in ragdolls.
Reply
:iconlusterrox:
lusterrox Featured By Owner Feb 13, 2012  Hobbyist Digital Artist
it makes me wonder how the white one will turn out... she/he might not stay white forever -shrugs-
Im gonna be very interested on how they progress.
Reply
:iconvenomxbaby:
venomxbaby Featured By Owner Feb 17, 2012
actually i'm happy to say she's a proven white. if she was going to turn a traditional pointed color, her skin would have darkened by now. its been a week and a half. so yay! and she's probably a girl. i need to take/post new pics, some of them have opened their eyes already :D feel free to keep watching.
Reply
:iconlusterrox:
lusterrox Featured By Owner Feb 18, 2012  Hobbyist Digital Artist
Awwww yay! Will you be keeping any of the kittens for future breeding?
Reply
:iconvenomxbaby:
venomxbaby Featured By Owner Feb 18, 2012
yes, i may keep the white girl to breed with my bicolor boy Swarovski in the future. whites are hard to come by, so i may not want to risk waiting for another one in the future.
Reply
:iconzeldafan1997:
Zeldafan1997 Featured By Owner Feb 12, 2012  Student Traditional Artist
ha! I could totally see this being one of those "LOL cats" you find on google :3
Reply
:iconvenomxbaby:
venomxbaby Featured By Owner Feb 13, 2012
perhaps :P if i thought of something clever to say on it..
Reply
:iconzeldafan1997:
Zeldafan1997 Featured By Owner Feb 13, 2012  Student Traditional Artist
lol. THINKING CAPS ON!!
Reply
:iconvenomxbaby:
venomxbaby Featured By Owner Feb 14, 2012
hmmmm
Reply
:iconc00kie-m0nstr:
C00kie-M0nstr Featured By Owner Feb 12, 2012  Student General Artist
Haha, hilarious! :XD:
Reply
:iconemily-ninjacupcake:
Emily-NinjaCupcake Featured By Owner Feb 12, 2012
Your cats are the cutest things ever!! :love: :squee: :la:
Reply
:iconvenomxbaby:
venomxbaby Featured By Owner Feb 13, 2012
thank you! they entertain me to no end.
Reply
:icontuscanvalleystables:
TuscanValleyStables Featured By Owner Feb 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
Its a bullet its a plane It SUPER KITTY :squee:

^^
Reply
:iconvenomxbaby:
venomxbaby Featured By Owner Feb 13, 2012
hah
Reply
:icontuscanvalleystables:
TuscanValleyStables Featured By Owner Feb 13, 2012  Hobbyist Digital Artist
^^
Reply
:iconlilacclouds569:
lilacclouds569 Featured By Owner Feb 12, 2012  Hobbyist Writer
What adorable cats! And a good action shot, too XD
Reply
:iconvenomxbaby:
venomxbaby Featured By Owner Feb 13, 2012
thank you ^^
Reply
:iconlilacclouds569:
lilacclouds569 Featured By Owner Feb 13, 2012  Hobbyist Writer
Your welcome!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 12, 2012
Image Size
681 KB
Resolution
900×571
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,185
Favourites
101 (who?)
Comments
30
Downloads
53

Camera Data

Make
Canon
Model
Canon EOS DIGITAL REBEL XSi
Shutter Speed
1/166 second
Aperture
F/3.2
Focal Length
24 mm
ISO Speed
1600
Date Taken
Apr 7, 2011, 3:48:04 PM
Software
Adobe Photoshop CS2 Windows
Sensor Size
4mm
×